تعمیر موتور پورشه

تعمیر موتور پورشه

پورشه برند محبوب آلمانی در بازار خودرسازی جهانی همواره در پی تولید خودروهایی با دوام و با کیفیت تر در سرتاسر جهان است. کیفیت خودرو را موارد مختلفی تعیین می کنند یکی از این موارد میزان دوام و طول عمر موتور خودرو است. موتور خودرو به عنوان منبع تولید کننده ی نیروی محرکه در خودرو شناخته می شود و تا زمانی خودرو به درستی فعالیت میکند که موتور خودرو سالم است در صورتی که هر گونه نقص در موتور خودرو ایجاد شود خودرو در حرکت دچار مشکل می شود. تعمیر موتور پورشه می تواند تا حد زیادی نیاز به تعویض کامل موتور و یا تعویض خودرو را رفع کند و کارایی را به خودروی شما برگرداند.

 

تعمیر موتور پورشه در کرج

خودرو های برند پورشه شهرت خود را به عنوان خودروهای اسپورت قدرتمند و با تکنولوژی پیشرفته به دست آورده اند. اگر شما صاحب یکی از این وسایل نقلیه هستید، ممکن است تعجب کنید که آیا شعار پورشه، “جایگزینی وجود ندارد”، در مورد موتور منحصربه‌فرد اعمال می‌شود یا خیر. تعمیر موتور پورشه به وسیله نقلیه شما اجازه می دهد تا با قطعات به روز شده و مسافت پیموده شده بنزین بهتر در اوج عملکرد کار کند، اما می تواند پرهزینه باشد.

اگر در حال انجام اتعمیر موتور پورشه هستید، بسیار مهم است که یک متخصص پورشه موتور خودوی شما  را تعمیر کند تا فرآیند واقعاً ارزش هزینه را داشته باشد. در ادامه ی مقاله، مزایای تعمیر موتور پورشه را به طور گسترده‌تر و نشانه هایی که نشان دهنده ی بروز خرابی در موتور پورشه هستند را بررسی خواهیم کرد این مسائل از رایج‌ترین مواردی است که دارندگان خودروهای پورشه‌ با آن مواجه می‌شوند.

 

تعمیر موتور پورشه

مزایای تعمیر موتور پورشه چیست؟

در ظاهر، تعمیر کل موتور گران و جذاب تر از تعویض موتور به نظر می رسد، اما تعمیر موتور پورشه شما اغلب باعث صرفه جویی در زمان و هزینه شما در دراز مدت می شود. تعمیر موتور پورشه مزایایی زیادی دارد که سبب می شوند تا تعمیر موتور به صرفه باشد این مزایا عبارتند از:

داشتن یک موتور بهینه

وقتی یک  فرد حرفه ای موتور پورشه را تعمیر می کند، آن را به طور کامل از هم جدا می کند و هر جزء را به دقت بررسی می کند. هر قسمت آسیب دیده، معمولاً واشر، مهر و موم و یاتاقان تعویض می شود. سایر قطعات نیز می توانند برای کارایی بیشتر تعویض و به روز شوند، زیرا قطعات جدیدتر اغلب از نظر عملکرد بهتر از نمونه های اصلی هستند. می‌دانید که موتور بازسازی‌شده کاملاً تعمیر، بهینه‌سازی و بازرسی شده است و عمر آنها بیشتر از جایگزینی است. و از دانستن اصل بودن ساختار موتور خود لذت می برید.

دوستدار محیط زیست: تعمیر موتور  پورشههمچنین تضمین می کند که ضایعات کمتری به محیط زیست ریخته می شود زیرا قطعات موتور اصلی پورشه شما دوباره استفاده می شود. این موتورهای بهینه شده آلاینده کمتری نسبت به نمونه اصلی تولید می‌کنند، بنابراین می‌توانید بدون نگرانی در مورد ضایعات، پورشه خود را به اوج خود برسانید. مسافت پیموده شده گاز برتر: از آنجایی که موتوری که یک متخصص ماهر بازسازی کرده است در بهترین شرایط ممکن خواهد بود، بازسازی پورشه خود را با مسافت پیموده شده بنزین بهتر تامین کنید. این هم از نظر هزینه برای شما خوب است و هم برای محیط زیست از نظر آلاینده ها.

 

تعمیر موتور پورشه

نشانه های خرابی موتور پورشه

همانطور که پورشه ها قابل اعتماد هستند، از مشکلات موتور در امان نیستند، به خصوص اگر مکانیکی که در کار با پورشه ها تجربه ای نداشته باشد، زیر کاپوت آن کار کرده باشد. علائم زیر همه نشانگر مشکلات یک موتور اصلی پورشه است. اگر این موارد را در موتور خود می شناسید، باید در اسرع وقت با یک تعمیرگاه متخصص در پورشه ها وقت ملاقات بگذارید:

 

خارج شدن دود از موتور

در حالی که این نشانه واضحی است که مشکلی در موتور پورشه شما وجود دارد، ممکن است برای تعویض یا تعمیر موتور کافی نباشد. این دود معمولاً در نتیجه پر شدن بیش از حد روغن یا نشت آن است. اگر از اگزوز پورشه شما نیز دود می‌ریزد، جداکننده روغن ممکن است خراب شده باشد.

صدای تق تق از موتور

اگر صدای تق تق از موتور خود می‌شنوید، احتمالاً زنجیر تایم پورشه شما شل شده و در حال حرکت است، به خصوص اگر این صداها را بشنوید. هنگام بیکار بودن موتور صدا می دهد. عدم تعویض این زنجیر می‌تواند منجر به آسیب شدید موتور شود. براده‌های فلزی در روغن: اگر زنجیر تایم شما معیوب باشد، ممکن است براده‌های فلزی در روغن پیدا کنید، اما این می‌تواند نشانه اولیه فرسودگی یاتاقان IMS باشد. ، که در صورت از کار افتادن کامل موتور برای آن فاجعه بار خواهد بود. به دنبال تعمیرگاه حرفه ای برای بررسی این موضوع باشید که به شما در مورد نحوه ادامه دادن مشاوره دهند.

 

تعمیر موتور پورشه

چه زمانی موتور پورشه به تعمیر اساسی نیاز دارد؟

در حین دور آرام، زمانی که شتاب گیری قوی است، اگر موتور خاموش شود یا اگر صدای موتور شروع به کار کند سریعا و متوقف شد، ممکن است زمان تعمیرات اساسی موتور باشد. دود خروجی از لوله اگزوز یا یک وسیله نقلیه داغ ممکن است به موتور شما آسیب برساند، حتی اگر هیچ آسیبی به موتور خودرو وارد نشود.

اگر دود اگزوز آبی یا مشکی – یک یا چند سیلندر ممکن است روغن منتشر کرده باشند، یا سوخت خودروی شما بیش از حد افزایش پیدا کرده باشد ، زمان تعمیرات اساسی فرا رسیده است. اگزوز سفید نتیجه اتصال یک یا چند سیلندر به یکدیگر است. اگر زمان جرقه در یک یا چند سیلندر خاموش شود، یا آلودگی روغن وجود داشته باشد، احتمالاً ضربه موتور رخ می دهد.

هنگام تعویض موتور، اغلب بهتر است که خودروی خود را برای تنظیم مجدد برنامه ریزی کنید. تعمیر موتور، در مقایسه با خرید یک موتور جدید، اغلب ارزان تر است. تعمیر یک موتور ممکن است شما را قادر سازد تا در هزینه های تعمیر موتور صرفه جویی کنید.

آخرین جنبه خرابی موتور که با تعمیرات اساسی موتور قابل تعمیر نیست، آسیب روغن کاری موتور است. روغن موتوری که سن دارد، کثیف است یا روغن کاری کمی دارد می تواند باعث حرکت قطعات موتور خود به خود شود. باعث حل شدن بخش یون می شود.

مراحل جدا سازی موتور پورشه

برای تعمیر موتور پورشه باید در ابتدا اجزای موتور را به دقت و بدون وارد شدن آسیب به سایر بخش ها از یکدیگر جدا کرد در ادامه این مراحل را گام به گام بیان خواهیم کرد.

سوئیچ ها و سنسورها را بردارید.

وصل کردن دریچه گاز، اتصال کابل و برداشتن سیم کشی همه ضروری است.

تمام لوازم جانبی را با علامت گذاری با براکت بردارید.

اجزای اگزوز را بردارید.

خط سوخت باید برداشته شود و به برق وصل شود.

تصمیم بگیرید که آیا انتقال را قطع کنید یا خیر.

جداسازی موتور و گیربکس و همچنین انتقال بار ضروری است.

پایه های موتور را باز کنید.

 

تعمیر موتور پورشه

تعمیرات اساسی در موتور چیست؟

انجام ارتقاء موتور در واقع به موتور شما حس تازه ای از زندگی می دهد. موتور و بسیاری از قسمت های آن از بین رفته و قطعات داخلی جدید مانند پیستون، سر رینگ، یاتاقان ها، سوپاپ ها و فنرها نیز اضافه شده است. اصطلاح “تعمیرات اساسی موتور” به فرآیند تغییر ترکیب موتور اشاره دارد. تعمیرات اساسی زمانی اتفاق می افتد که موتورها برداشته، جدا شوند، بازرسی و تعمیر شوند. ممکن است قطعات و اجزای کوچک مانند روکش پیچ و مهره ها برداشته شوند تا در طول تعمیرات اساسی فضا برای قطعات جدید کارخانه باز شود.

تقویت موتور به شما این امکان را می دهد که بازده انرژی خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. از سواری همراه با موتوری که کاملاً جدید است لذت خواهید برد. ما شاهد بهبود مصرف سوخت خواهیم بود. استفاده از یک موتور کم صداتر مانند موتوری که در یک خودروی جدید وجود دارد باعث بهبود عملکرد موتور می شود.

 

تعمیر موتور پورشه در کرج

هزینه تعمیر موتورپورشه

با توجه به مواردی که در ارتباط با خرابی موتور پورشه بررسی کردیم هزینه ی تعمیر موتور پورشه بسته به نوع و میزان خرابی متفاوت است و باید پس از علت یابی خرابی موتور تعیین شود چرا که تا زمانی که علت اصلی خرابی موتور مشخص نشده باشد نمی توان به طور دقیق هزینه ی تعمیر موتور پورشه را تخمین زد.

برای هر گونه سوال یا نیاز به کمک در ارتباط با تعمیر موتور پورشه، با ما تماس بگیرید. محدوده قیمت گذاری برای تعمیرات اساسی موتور در موتور کلاس 8 را بر اساس عواملی مانند ساخت موتور، مقدار تعمیر مورد نیاز و تعمیرگاهی که کار موتور را انجام می دهد، تجزیه و تحلیل کنید.

نصب موتورهای سه زمانه در مرحله اول و دوم مستندسازی اطلاعات موتور و سپس تخلیه تمام مایعات و برداشتن شمع ها، چرخاندن آنها و راه اندازی پاک کننده هوا است.

 

تعمیر موتور پورشه در کرج

تعمیرگاه موتور پورشه در کرج

تعمیرگاه خودرو های آلمانی در کرج به عنوان مرکز تخصصی تعمیر موتور پورشه در کرج با دارا بودن کادری مجرب و زبده آماده خدمت رسانی به شما و رفع انواع مشکلات ایجاد شده در موتور پورشه شما است. تعمیر موتور پورشه اگر در زمان مناسب و توسط افراد متخصص انجام شود می توان با هزینه ای به مراتب کمتر خرابی ایجاد شده در گیربکس را رفع کرد.

——————————————-

راه های ارتباطی با تعمیرگاه تخصصی خودروهای آلمانی

موبایل: ۰۹۱۲۵۶۳۶۸۶۰

اینستاگرام: germany_service_center@

کانال آپارات

کانال یوتوب 

——————————————-

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *