تعمیرگاه بوگاتی

تعمیرگاه بوگاتی

شرکت خودروسازی بوگاتی (Bugatti Automobiles S.A.S) یک شرکت خودروسازی فرانسوی است که در سال 1909 توسط اوگو بوگاتی تأسیس شد. این شرکت در آغاز فعالیت خود، به تولید قطعات مختلف صنعتی و موتور برای هواپیماهای نظامی می‌پرداخت و بعد از آن به تولید خودروهای لوکس گرایش داد.

خودروهای بوگاتی برای طراحی و تولید آنها، از تکنولوژی‌های پیشرفته و مواد با کیفیت بالا استفاده می‌کنند. این خودروها با طراحی شگفت‌انگیز، قدرت بالا و سرعت بی‌نظیر، جزء خودروهای لوکس و ابرقدرت جهان محسوب می‌شوند.

محصولات بوگاتی شامل خودروهایی مانند “شیرون” و “دیوو” می‌شوند که جزء گران‌ترین و لوکس‌ترین خودروهای جهان هستند. همچنین، بوگاتی با تولید خودروهای خاص و منحصر به فردی مانند “لوازم جانبی بوگاتی”، “دراجه بوگاتی” و “قایق بوگاتی” نیز شناخته شده است.

شرکت بوگاتی در سال 1998 توسط شرکت خودروسازی فولکس‌واگن (Volkswagen Group) خریداری شد و در حال حاضر به عنوان یکی از برندهای این شرکت محسوب می‌شود. با این حال، بوگاتی به‌عنوان یک برند مستقل در صنعت خودروسازی شناخته می‌شود و به طور مستقل فعالیت می‌کند.

تعمیرگاه بوگاتی در کرج برای مالکان خودروهای تولیدی این برند لوکس اهمیت بسیار زیادی دارد. رانندگی با بوگاتی ترکیبی عالی از عملکرد و تجمل است. داشتن بوگاتی مانند داشتن نمادی از وضعیت شخصی است. بوگاتی که یکی از محبوب‌ترین و پر تقاضاترین خودروهای لوکس است، هم میراث کامل بریتانیا و هم مهندسی پیشرفته را در خود جای‌داده است که آن را به یک اتومبیل لوکس بی‌نظیر تبدیل می‌کند. بوگاتی شما که هم جذابیت کلاسیک را با یک پیچ‌وتاب لوکس مدرن ارائه می‌کند، یک خودروی معمولی نیست، بنابراین ماشین خود را به کارگاهی اعتماد کنید که در آن مراقبت‌هایی را که شایسته آن است دریافت کنید.

نگهداری از خودروهای بوگاتی بسیار گران و پرهزینه است، بوگاتی در دسته خودروهای لوکس و بسیار گران‌قیمت قرار می‌گیرد به طبع تعمیرات مربوط به بوگاتی نیز گران و هزینه‌بر هستند. تعمیرگاه بوگاتی تنها محل تخصصی برای تعمیر خودروهای بوگاتی است، خودروهای بوگاتی قطعات متفاوتی با سایر خودروها دارند، علاوه بر این به دلیل تعداد کم این خودرو در ایران، افراد متخصص در حوزه تعمیرات خودروهای بوگاتی بسیار کم هستند.

عجیب‌وغریب‌ترین و چشم‌نوازترین وسیله نقلیه جهان با بازگشت به ریشه‌های خود برتری یافته است. بوگاتی تنها به ساخت لوکس‌ترین و گران‌قیمت‌ترین خودروهای اسپورت دنیا معروف است. هدف این شرکت ارائه معتبرترین، لوکس‌ترین و انحصاری‌ترین خودروها به مشتریان خود است.

بوگاتی شما ازنظر زیبایی‌شناسی دلپذیر و نمادی از کمال خودرو است، امتداد شخصیت شماست. با توجه به اینکه هر بوگاتی منحصربه‌فرد است، ماشین شما به خدماتی نیاز دارد که به‌طور خاص برای آن طراحی‌شده باشد. به‌هرحال، اگر کامل نباشد، بوگاتی نیست.

بوگاتی یکی از برندهای فوق اعاده محبوب در بین طرفداران خودرو به شمار می‌رود، خودروهای برند بوگاتی قیمت بسیار بالایی دارند و در دسته خودروهای لوکس مانند پورشه قرار می‌گیرند، خودروهای بوگاتی انواع مختلفی دارند و برای استفاده در جاده، شهر، مسابقه تولید می‌شوند که هرکدام از قطعات متفاوتی تولیدشده‌اند. اگر به دنبال تعمیر سالم بوگاتی خود در هر بخشی از خودرو هستید تنها باید به تعمیرگاه‌های تخصصی بوگاتی مراجعه کنید، در ایران تنها چند مرکز محدود در حوزه تعمیر تخصصی بوگاتی فعالیت می‌کنند.

 

تعمیرات تخصصی بوگاتی

تعمیرگاه بوگاتی باید در کنار دارا بودن نیروی‌های متخصص در هر حوزه از خدمات خودرو، به دستگاه‌های روز، ابزارهای مناسب برای تعمیر و سرویس خودرو و روغن و قطعات موردنیاز برای جایگزینی در خودرو مجهز باشد. قطعات موردنیاز برای تعمیر خودرو های بوگاتی کاملاً با خودروهای رایج تفاوت دارند، روغن گیربکس و روغن‌موتور بوگاتی با روغن‌های موتور و گیربکس رایج در بازار تفاوت اصلی دارد، خلوص و ناخالصی‌ها در روغن گیربکس و موتور بوگاتی با خودروهای دیگر تفاوت دارد به همین دلیل باید در خودروهای بوگاتی حتماً از روغن‌موتور و گیربکس تولیدشده توسط برند بوگاتی استفاده کرد.

بوگاتی توصیه می‌کند سالی یک‌بار مایعات ویرون را تعویض کنید. زیرا چرخ‌های عقب، ترمزها و فیرینگ ها برای تخلیه روغن باید برداشته شوند و ویرون دارای 16 شاخه تخلیه است. این روغن هزینه بالایی دارد اما تعویض آن می‌تواند از بروز خسارت‌های بیشتر در خودرو جلوگیری کند.

وقتی صحبت از بوگاتی به میان می‌آید، ما می‌دانیم که چگونه به شما احساس یک مالک خودرویی با تکنولوژی بالا، عملکرد بالا و قیمت بالا را بدهیم. مهندسان و تکنسین‌های ما از بهترین‌ها برای بازگرداندن خودروی شما به جاده ایمن و سریع هستند. ما با ابزارهای پیشرفته و استعدادهای خیره‌کننده، بهترین خدمات تعمیر را باقیمت‌های بی‌نظیر در کرج انجام می‌دهیم.

ما در تعمیرات خودروهای لوکس عجیب‌وغریب رده‌بالا تخصص داریم و خدمات و تعمیرات وسایل نقلیه لوکس سطح پایه و SUV را ارائه می‌دهیم. وقتی صحبت از خدمات تعمیر خودروی ما می‌شود، بوگاتی از رقبا متمایز است.

ما در تعمیرگاه خودروهای آلمانی ابزار و تخصص لازم برای تعمیر سریع و مقرون‌به‌صرفه بوگاتی شما را با بالاترین استانداردها داریم. ما خدمات تعمیر حضوری را ارائه می‌دهیم، بنابراین شما می‌توانید ماشین خود را برای ما بیاورید. پس از انجام یک بازرسی کامل که بیش از 70 چک‌لیست را پوشش می‌دهد، بهترین راه‌حلی را که خودرو شما را در درازمدت ایمن نگه می‌دارد، توصیه می‌کنیم. علاوه بر این، ما در تعمیرگاه خودروهای آلمانی مطمئن خواهیم شد که هر تجربه رانندگی پر از قدرت و تجملاتی است که شما به دنبال آن هستید.

کارهای مکانیکی

برنامه‌نویسی برق و نرم‌افزار

تیم ما از بااستعدادترین و باهوش‌ترین افراد در سراسر ایران انتخاب‌شده است تا شما بهترین بهره را از خدمات ما ببرید. درعین‌حال، ما مقرون‌به‌صرفه تریم و بی‌نظیرتریم قیمت را در کرج و تهران ارائه می‌دهیم، کلیه خدمات با ضمانت ارائه می‌شوند و خودروبر رایگان نیز در مجموعه برای سهولت خدمات تعمیر موجود است.

 

تعمیرگاه بوگاتی

تعمیرگاه بوگاتی یکی از مهم‌ترین تسهیلاتی است که برای مشتریان خودروهای بوگاتی در سراسر جهان در نظر گرفته شده است. این تعمیرگاه‌ها برای تعمیر و نگهداری خودروهای بوگاتی در اکثر کشورهای دنیا وجود دارند و به صاحبان خودروهای بوگاتی امکانات و خدمات خودروسازی بالایی را فراهم می‌کنند.

تعمیرگاه بوگاتی با داشتن تجهیزات و تکنولوژی‌های پیشرفته، به تعمیر و نگهداری خودروهای بوگاتی می‌پردازد. این تعمیرگاه‌ها از تخصص و تجربه متخصصین و مهندسان مجرب برخوردار هستند که با توانایی در تعمیر و نگهداری خودروهای بوگاتی، به صاحبان خودروهای بوگاتی اعتماد و اطمینان بخشیده‌اند.

علاوه بر تعمیر و نگهداری، تعمیرگاه بوگاتی خدماتی مانند تست و بررسی فنی، تعویض قطعات و لوازم، تعویض روغن و فیلتر و سرویس‌های منظم خودرو را نیز ارائه می‌دهد. همچنین، این تعمیرگاه‌ها قطعات و لوازم یدکی اصلی بوگاتی را نیز در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند.

تعمیرگاه بوگاتی به صاحبان خودروهای بوگاتی امکانات و خدماتی را فراهم می‌کند که می‌تواند به حفظ و ارتقای کیفیت و عمر خودروی آن‌ها کمک کند. با داشتن تعمیرگاه‌های بوگاتی در سراسر جهان، مشتریان این خودروها می‌توانند با آسایش بیشتری از خودروی خود استفاده کنند و همچنین از خدمات بیشتری در زمینه نگهداری و تعمیر آن بهره‌مند شوند.

ما متخصصان درجه‌یک تعمیر، سرویس و نگهداری بوگاتی در کرج هستیم

در تعمیرگاه خودرو های آلمانی ما قویاً به تخصص برند اعتقادداریم زیرا امروزه هر برند خودرویی برای نگهداری و تعمیر مناسب به تخصص و ابزارهای تخصصی نیاز دارد. ازاین‌رو، در تعمیرگاه خودروهای آلمانی، بوگاتی شما توسط متخصصان معتبر بوگاتی، که متخصص در سیستم‌های پیچیده مکانیکی و الکتریکی جدیدترین خودروهای بوگاتی هستند، سرویس و تعمیر می‌شود.

ما سعی می‌کنیم تمام مراحل توصیه‌شده را در تعمیرگاه خودروهای آلمانی واقع در عظیمیِه کرج دنبال کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که خدمات باکیفیت فروشنده در وسیله نقلیه خود و البته بدون قیمت‌های بالای نمایندگی ها دریافت می‌کنید.

چه نیاز به تعویض روغن داشته باشید و چه به یک مجموعه لاستیک جدید، تعمیرگاه خودرو بوگاتی می‌تواند از همه اجزای خودرو شما مراقبت کند. مکانیک این مراکز به طور کامل برای کار با هر نوع خودرو یا مدلی آموزش‌دیده‌اند و همچنین برای تعمیر اکثر انواع موتورها کاملاً مجهز هستند. اگر مشکلی برای موتور شما وجود دارد، خواه لوله تخلیه باشد یا سنسور خراب، می‌توانند آن را سریع و کارآمد تعمیر کنند. اگر نیاز دارید که خودروی خود را در بهترین حالت کارکنید،. تکنسین‌های آن‌ها همچنین می‌توانند تعمیر و نگهداری معمولی را انجام دهند تا ترمزها، اگزوز، کلاچ و سایر اجزای شما در عملکرد بهینه کار کنند. تعمیرگاه بوگاتی دارای بخش‌های تخصصی مانند قابلیت‌های تعمیر و نصب ترمز، برای هرگونه مشکل تعمیر و نگهداری است.

چند تفاوت کلیدی بین این مرکز تعمیر خودرو و تعمیرگاه‌های خودرو نوع عمومی وجود دارد. اولین تفاوت اصلی تمرکز آن‌ها بر وسایل نقلیه تخصصی است. همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، بسیاری از تجهیزات تعمیر عمومی فقط روی خودروهایی با نشانگرها و قطعات عیب‌یابی استاندارد کار می‌کنند. این به این معنی است که ممکن است شما را به مغازه‌ای ببرند که در آن به‌سادگی یک استارت یا باتری جدید را توصیه می‌کنند، حتی اگر یک بررسی ساده چراغ موتور هیچ مشکلی را برطرف کند. یک مرکز خدمات تخصصی مانند تعمیرگاه خودرو بوگاتی، وسیله نقلیه شما را تجزیه‌وتحلیل می‌کند و از دانش خود در مورد هر خودروی خاص برای ارائه خدمات تشخیصی مناسب و باکیفیت استفاده می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های کلیدی این تعمیرگاه خودروی بوگاتی، تنوع گسترده قطعات آن است. این تفاوت و تنوع همه‌چیز از ابتدایی‌ترین کیت استارت گرفته تا دینام‌های سنگین و زنجیر زمان می‌شود. آن‌ها می‌توانند مبهم‌ترین مدل‌ها و مدل‌ها را با رایج‌ترین لوازم جانبی مطابقت دهند، زیرا این حوزه تخصص آن‌هاست. این امر به مشتریان اجازه می‌دهد تا بهترین تناسب و طول عمر را از وسایل نقلیه خود دریافت کنند.

 

مشخصات بوگاتی ویرون

بوگاتی ویرون یکی از سریع‌ترین، قدرتمندترین و لوکس‌ترین خودروهای موتوری است که با هر قیمتی موجود است. زمانی که مهندسان در سال 2001 اولین موتور ویرون را آزمایش می‌کردند، موتور آن‌قدر حرارت تولید کرد که تقریباً ساختمان کارخانه را می‌سوزاند. مشخصات آن خارج از این دنیاست، ازجمله 1200 اسب بخار قدرت، حداکثر سرعت تقریباً 270 مایل در ساعت و قیمت متوسط ​​بیش از دو و نیم میلیون دلار.

 

خدمات تخصصی ما برای سرویس و نگهداری خودرو بوگاتی شما

مهم نیست که کدام مدل بوگاتی را می‌رانید، چه بوگاتی ویرون محبوب یا بوگاتی ویرون، ما تخصص لازم را برای خدمت به شما داریم. با سالها تجربه در نگهداری و تعمیر خودروهای بوگاتی در امارات، ما دقیقاً متوجه می شویم که بوگاتی شما چگونه کار می‌کند و چالش‌هایی که در شرایط گرم و مرطوب ایران با آن مواجه است. ما می‌دانیم که مالکان بوگاتی با مشکلاتی مانند مشکلات مخزن سوخت و سایر مشکلات موتور مواجه هستند.

ما خدمات زیر را برای بوگاتی شما ارائه می‌دهیم:

  • تعمیر موتور بوگاتی
  • تعمیر گیربکس بوگاتی
  • تعمیر سیستم تعلیق بوگاتی
  • تعمیر گیربکس بوگاتی
  • تراز چرخ بدون لمس بوگاتی
  • تعمیر موتور بوگاتی
  • برنامه‌نویسی نرم‌افزار بوگاتی
  • تعمیر AC بوگاتی
  • تعمیر سیستم خنک‌کننده موتور بوگاتی
  • تعمیر ترمز بوگاتی
  • کالیبراسیون دوربین/رادار بوگاتی
  • بسته‌های خدمات بوگاتی
  • بسته‌های گارانتی تمدیدشده بوگاتی
  • بسته‌های خدمات و گارانتی بوگاتی
  • به‌علاوه طیف وسیعی از خدمات دیگر که تضمین می‌کند که تمام عملکردهای بوگاتی شما در بهترین حالت خود هستند

تعمیر و سرویس بوگاتی باکیفیت نمایندگی با نرخ‌های بسیار رقابتی

گواهی گارانتی به مدت 12 ماه برای کار و کار قطعات

قطعات 100% اورجینال استفاده شده

یک سیستم CRM بسیار پیچیده برای حفظ تاریخچه ماشین شما برای همیشه

امکانات ما برای تعمیر و سرویس بوگاتی شما طراحی‌شده است:

بزرگ‌ترین کارگاه مستقل خودروهای لوکس در کرج

کارگاه فوق مدرن و پیشرفته

مساحت 18000 مترمربع

23 دستگاه بالابر خودرو

ظرفیت 60 خودرو در روز

موتورخانه مخصوص تعمیر موتور، نوسازی موتور یا تعویض موتور.

تکنسین‌های بسیار ماهر و دارای گواهی متخصص در مارک هایی که ما به آن‌ها خدمت می‌کنیم.

بخش قطعات یدکی و انبار خود.

حداکثر 15000 قطعه یدکی مختلف در انبار موجود است

اولویت ما این است که شمارا با آرامش کامل و به جاده بازگردانیم.

 

تعمیر موتور بوگاتی

تعمیر موتور بوگاتی، به دلیل پیچیدگی و تخصصی بودن آن، نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد. موتورهای خودروهای بوگاتی با قدرت بالا و تکنولوژی پیشرفته‌ای که در آنها به کار رفته، از موتورهایی با پیچیدگی بیشتری برخوردار هستند. به همین دلیل، تعمیر موتور بوگاتی نیاز به مهارت و تخصص بالایی دارد.

تعمیر موتور بوگاتی شامل مراحل زیادی مانند بررسی و تشخیص عیب‌ها، تعویض قطعات خراب، تنظیم و تعمیر قطعات الکتریکی و الکترونیکی، تعویض روغن و فیلتر، تعمیر و تنظیم سیستم تزریق سوخت و سیستم تهویه و … است.

برای تعمیر موتور بوگاتی، تخصص و تجربه متخصصین و مهندسان مجرب در این زمینه اساسی است. این تخصصی‌ترین کارها می‌تواند شامل کارهایی مانند تعمیر و تعویض سیستم توربوشارژر، تعمیر و تنظیم سیستم تزریق سوخت، تنظیم و تعمیر سیستم تهویه و سیستم خنک کننده موتور و … باشد.

از آنجایی که تعمیر موتور بوگاتی بسیار پیچیده و تخصصی است، بهتر است تعمیر موتور را به تعمیرگاه‌های مجهز و متخصص مربوط به بوگاتی بسپارید. این تعمیرگاه‌ها با داشتن تجهیزات و تکنولوژی‌های پیشرفته و متخصصین مجرب، برای تعمیر و نگهداری موتور خودروی بوگاتی شما آماده هستند.

اگرچه بسیاری از رانندگان وسیله نقلیه خود را به طور منظم سرویس نمی‌کنند، اما این باید در اولویت آن‌ها باشد. تعمیر و نگهداری مداوم موتور فواید زیادی دارد. تا جایی که به موتور بوگاتی مربوط می‌شود، این موتور به عملکرد بالا معروف است. به همین دلیل است که این موتور به تعمیر و نگهداری بالاتری نسبت به وسایل نقلیه نیاز دارد. مراقبت و نگهداری منظم، قابلیت اطمینان و ثبات وسیله نقلیه شما را تضمین می‌کند. در زیر نکاتی ارائه‌شده است که به شما در حفظ موتور بوگاتی کمک می‌کند.

مایعات را به‌موقع تغییر دهید

برای اطمینان و عملکرد بالا هر موتوری، مایعات باید تمیز و پر باشند. به‌عنوان‌مثال، روغن ترمز، روغن فرمان، روغن‌موتور، روغن گیربکس و مایع خنک‌کننده باید پر باشد. جدای از این، این روغن‌ها باید بعدازاینکه وسیله نقلیه شما برای مدت معینی رانندگی کردید یا پس از طی یک تعداد کیلومتر مشخص، تعویض شوند. پیشنهاد می‌کنیم برای بازرسی منظم از خدمات یک متخصص خودرو خبره استفاده کنید. این از اهمیت بالایی برخوردار است.

فیلترها را تمیز یا تغییر دهید

فیلتر هوای موتور شما نقش مهمی دارد. این فیلتر به فیلتر کردن زباله، خاک و گردوغبار کمک می‌کند. این ذرات همچنان در موتور شما جمع می‌شوند. اگر فیلتر تمیز یا تعویض نشود، ممکن است باعث انسداد شود. درنتیجه، بوگاتی شما ممکن است عملکرد بالایی نداشته باشد. در حالت ایدئال، رنگ فیلتر باید سفید یا سفید باشد. اگر کثیف به نظر می‌رسد، وقت آن است که آن را با یک مورد جدید جایگزین کنید. فیلتر کثیف ممکن است اسب بخار و کارایی بوگاتی شما را کاهش دهد.

به برنامه تعمیر و نگهداری بوگاتی خود پایبند باشید

به‌غیراز تعویض منظم فیلترها و مایعات، باید اقدامات دیگری را نیز انجام دهید. به‌عنوان‌مثال، برای تعمیر سیستم باید قطعاتی از سیستم تعلیق را تعویض کنید. این قطعات ممکن است نیاز به تعویض یا سرویس در فواصل زمانی خاص داشته باشند.

اگر می‌خواهید بدانید که چگونه تعمیر و نگهداری منظم وسیله نقلیه خود را انجام دهید، می‌توانید به دفترچه راهنمای مالک مراجعه کنید. بر اساس سن و مسافت پیموده شده وسیله نقلیه خود، می‌توانید دستورالعمل‌های تعمیر و نگهداری ارائه‌شده در دفترچه راهنما را دنبال کنید. همچنین می‌توانید با یک متخصص واجد شرایط بوگاتی مشورت کنید تا برنامه تعمیر و نگهداری را دریافت کنید که ممکن است برای شما مفید باشد.

 

تعمیر گیربکس بوگاتی

تعمیر گیربکس بوگاتی نیز همانند تعمیر موتور، به دلیل پیچیدگی و تخصصی بودن آن، نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد. گیربکس خودروهای بوگاتی، با توجه به تکنولوژی پیشرفته‌ای که در آن به کار رفته، از گیربکس‌هایی با پیچیدگی بیشتری برخوردار هستند.

تعمیر گیربکس بوگاتی شامل مراحل زیادی مانند بررسی و تشخیص عیب‌ها، تعویض قطعات خراب، تنظیم و تعمیر قطعات الکتریکی و الکترونیکی، تعویض روغن و فیلتر، تعمیر و تنظیم سیستم هیدرولیک گیربکس و … است.

برای تعمیر گیربکس بوگاتی، بهتر است به تعمیرگاه‌های مجهز و متخصص مربوط به بوگاتی مراجعه کنید. این تعمیرگاه‌ها با داشتن تجهیزات و تکنولوژی‌های پیشرفته و متخصصین مجرب، برای تعمیر و نگهداری گیربکس خودروی بوگاتی شما آماده هستند.

تعمیر گیربکس بوگاتی شامل کارهای پیچیده‌ای مانند تعمیر و تنظیم سیستم هیدرولیک گیربکس، تعمیر و تنظیم سیستم کلاچ گیربکس، تنظیم و تعمیر سیستم ترمز گیربکس و … است. تعمیرگاه بوگاتی با تخصص و تجربه متخصصین و مهندسان مجرب، بهترین خدمات تعمیر و نگهداری گیربکس بوگاتی را ارائه می‌دهد.

مایع و فیلتر گیربکس اتوماتیک به روان کاری، خنک کردن و تمیز کردن اجزای داخلی گیربکس کمک می‌کند. آن‌ها همچنین به حفظ فشار هیدرولیک لازم برای عملکرد صحیح انتقال کمک می‌کنند. اگر وسیله نقلیه شما به‌آرامی و به‌سرعت در هنگام قرار دادن آن در درایو درگیر نمی‌شود، ممکن است زمان آن رسیده باشد که یک سرویس گیربکس اتوماتیک توسط یک تکنسین آموزش‌دیده در تعمیرگاه خودروهای آلمانی دریافت کنید. تعویض مایع گیربکس و فیلتر طبق توصیه‌های سازنده خودرو به حفظ عمر گیربکس کمک می‌کند و به حفظ تضمین خودرو کمک می‌کند. تکنسین تعمیرگاه خودروهای آلمانی می‌تواند به شما کمک کند تا بر اساس توصیه‌های سازنده خودرو، تعیین کنید که در صورت وجود کدام مورد برای خودروی شما ضروری است.

اگر تعویض روغن گیربکس تنها خدمات موردنیاز باشد، تکنسین‌های مرکز خودکار مکانیک، دوشاخه پر کردن/تخلیه گیربکس را جدا می‌کنند، مایع گیربکس اتوماتیک قدیمی را تخلیه می‌کنند، دوشاخه پر/تخلیه را دوباره نصب می‌کنند و گیربکس را با مایع گیربکس اتوماتیک جدید پر می‌کنند. سطح مناسب

در صورت نیاز به تعویض فیلتر و مایع گیربکس، تکنسین‌های مرکز خودکار مکانیک، پانل گیربکس را جدا کرده، فیلتر گیربکس قدیمی را برداشته و آن را با یک فیلتر گیربکس جدید جایگزین می‌کنند. در این فرآیند، مواد واشر قدیمی را حذف می‌کنند، واشر تشت را با یک واشر جدید جایگزین می‌کنند و ظرف را دوباره نصب می‌کنند، سپس گیربکس را با مایع گیربکس اتوماتیک جدید تا سطح مناسب پر می‌کنند.

بوگاتی ویرون یکی از سریع‌ترین خودروهای تولیدی قانونی خیابانی در جهان است. بوگاتی ویرون از یک جعبه‌دنده 7 سرعته دوکلاچه بهره می‌برد که از دو کلاچه با چهار دنده تشکیل‌شده است. یکی از کلاچ‌ها برای دنده زوج و عقب و کلاچ دیگر برای دنده‌های فرد است.

ویرون خاص این مورد با سه مشکل پیشرانه خود مقابله می کرد.

  1. دیفرانسیل لغزش محدود عقب در توزیع گشتاورش نقص داشت.
  2. کلاچ DCT در تقاضای قدرت گشتاور بالا می‌لغزد.
  3. پایه های میل درایو جلو با مشکلات شکستگی مواجه می‌شدند که باعث نشتی گریس می‌شد.

راه‌حل

علل این مشکلات و بهترین راه‌حل‌ها را در چارچوب بودجه مشتری بیابید.

دیفرانسیل با لغزش محدود

محفظه پیستون پکیج کلاچ تقریباً به طور کامل در اطراف قطر ترک‌خورده است، درنتیجه چندین مهروموم فشار بالا و کم به قطعات تقسیم‌شده یا کاملاً فرسوده شدند.

این خرابی قطعات مانع از کنترل دیفرانسیل لغزش محدود بوگاتی ویرون برای توزیع مقادیر موردنظر از قدرت ابر خودرو (1001 اسب بخار!) روی چرخ‌ها می‌شد.

کلاچ ویرون DCT:

در جست‌وجوی ماهیت مشکل لغزش ویرون DCT در درجه‌بندی‌های توان بالا، صفحه‌های کلاچ «ظروف» (که باید کاملاً صاف باشند) پیدا کردیم. صفحات کلاچ “ظروف” دربسته بندی کلاچ اولیه برای دنده‌های یکنواخت 2،4 و 6 و R یافت شد. لغزش بیش‌ازحد در دورهای بالا باعث ایجاد گرمای بیش‌ازحد می‌شود که در این مورد باعث تغییر شکل صفحات کلاچ به شکل ظرف می‌شود. تعویض صفحات کلاچ با صفحات تخت تازه و جدید از مواد حتی قوی‌تر، مشکل لغزش را حل کرد و در آینده بارهای زیادی را تحمل خواهد کرد.

 

تعمیر ترمز بوگاتی

لنت ترمز از یک‌لایه مواد تشکیل‌شده است که به دو طرف یک صفحه پشتی فولادی متصل شده است. آن‌ها بین سطوح فولادی داخلی و خارجی روتور ترمز قرار می‌گیرند. آن‌ها اصطکاکی را که هنگام ترمز گیری ایجاد می‌شود جذب می‌کنند، و زمانی که به‌درستی کار می‌کنند، به شما اجازه می‌دهند سریع، نرم و مهم‌تر از همه با خیال راحت توقف کنید.

هزینه دقیق تعمیر ترمز بین مدل‌های مختلف بوگاتی متفاوت است. به‌عنوان‌مثال، مدل‌های خودروهای جدید معمولاً با مواد گران‌تر ساخته می‌شوند، بنابراین مدل‌های اخیر یا پیشرفته‌تر هزینه بیشتری خواهند داشت، به‌خصوص اگر خدمات شما نیاز به تعویض قطعه داشته باشد. از جدول زیر برای تخمین هزینه خودروی خود استفاده کنید.

 

بازرسی تعویض لنت ترمز چیست؟

در این سرویس، مکانیک وضعیت لنت‌های ترمز شما را ارزیابی می‌کند تا تائید کند که آن‌ها نیاز به تعویض دارند.

هنگامی‌که ترمزهای شما به‌درستی کار می‌کنند، ماشین شما کند می‌شود و با فشار دادن پدال ترمز، بدون هیچ‌گونه کشیدن فرمان یا لاستیک، صدای خراش یا لرزش یا لرزش، با خیال راحت و آرام متوقف می‌شود.

پس از انجام بازرسی چشمی و اندازه‌گیری با استفاده از ابزارهای دقیق، مکانیک می‌تواند به شما بگوید که آیا لنت ترمز شما نیاز به تعویض دارد یا خیر.

 

چه زمانی باید لنت ترمز خود را تعویض کنم؟

اگر هنگام فشار دادن پدال ترمز متوجه مشکل درکند شدن یا توقف خودروی خود شدید، ممکن است زمان تعویض لنت ترمز فرارسیده باشد.

علائم خرابی لنت ترمز عبارت‌اند از:

وقتی پدال ترمز را فشار می‌دهید، صدای ساییدن، یا جیغ یا جیغ بلند. سروصدا اغلب باگذشت زمان تشدید می‌شود.

هنگام فشار دادن پدال ترمز، احساس نبض یا لرزش خودرو

هنگام ترمز گیری ممکن است فرمان به یک‌طرف یا طرف دیگر کشیده شود

افزایش فواصل ترمز و زمان توقف

مسافت پیموده شده زیاد – حتی بدون هیچ‌یک از علائم هشداردهنده بالا – می‌تواند به این معنی باشد که زمان آن رسیده است که لنت ترمز خود را بررسی و در صورت لزوم تعویض کنید.

چراغ‌های هشدار سیستم ترمز یا پیام‌های یادآوری تعمیر و نگهداری روی داشبورد شما

در خودروهای جدیدتر، ممکن است هشدار سایش ترمز را روی داشبورد خود مشاهده کنید

رانندگی بالنت ترمز خارج از مشخصات فنی مشکلات ایمنی را ایجاد می‌کند و توصیه نمی‌شود. هر چه بیشتر برای تعویض لنت ترمز خود صبر کنید، احتمال آسیب دیدن سایر اجزای سیستم ترمز در طول زمان بیشتر می‌شود.

تعویض لنت ترمز در اولین نشانه مشکل می‌تواند از تعمیرات گران‌تر در آینده جلوگیری کند.

نحوه تعویض لنت ترمز خودرو

یک مکانیک معمولاً مراحل زیر را برای تعویض لنت ترمز شما انجام می‌دهد:

ضخامت مواد اصطکاک لنت ترمز را تائید کنید. اگر اندازه‌گیری‌ها ضخامت کمتر از 2 میلی‌متر را نشان می‌دهند، باید لنت ترمز تعویض شوند.

بازرسی کامل روتور ترمز را با استفاده از ابزارهای ویژه برای اندازه‌گیری تاب خوردگی، اختلاف ضخامت یا هرگونه تغییرات دیگر انجام دهید.

با نگاه کردن به صفحه گشتاور، پدها، رو تورها و خود کالیپرها، کالیپرهای گیر کرده را بررسی کنید.

اطمینان حاصل کنید که تمام اجزای سیستم ترمز به‌درستی روغن‌کاری شده‌اند، مانند پین‌های کشویی کالیپر

وضعیت روغن ترمز را بررسی کنید و در صورت نیاز آن را پرکنید

برای اطمینان از اینکه ترمزها اکنون به‌درستی کار می‌کنند، خودروی خود را تست رانندگی کنید.

این‌ها تنها برخی از نکاتی است که به شما کمک می‌کند بوگاتی خود را حفظ کنید. اگر این مراحل را دنبال کنید، بوگاتی شما در وضعیت فوق‌العاده قرار می‌گیرد و در آزمون زمان مقاومت می‌کند. این نکاتی است که به شما کمک می‌کند موتور بوگاتی خود را حفظ کنید و در هزینه تعمیرات اساسی صرفه‌جویی کنید.

در گیربکس، ما اهمیت تخصص برند را درک می‌کنیم زیرا امروزه هر خودرویی به تجربه و ابزار مناسب برای تعمیر و نگهداری دقیق بوگاتی نیاز دارد. بنابراین، در تعمیرگاه خودروهای المانی در عظیمیه، ماشین شما توسط مکانیک‌های بوگاتی دست‌چین شده و دارای گواهینامه که با سیستم های مکانیکی و الکتریکی پیچیده مدل‌های قدیمی و جدیدتر بوگاتی باتجربه هستند، اداره می‌شود.

ما سعی می‌کنیم تمام مراحل توصیه‌شده را دنبال کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که در تعمیر بوگاتی شما تمامی نکات ایمنی و مراحل عیب‌یابی به‌درستی انجام‌شده و پیش بروند. تکنسین‌ها و پرسنل ماهر ما در تعمیرگاه خودروهای آلمانی در عظیمیه تنها از فناوری‌های تائید شده کارخانه و تجهیزات تشخیصی OEM استفاده می‌کنند و درعین‌حال به مشخصات سازنده‌ها پایبند هستند. این تضمین می‌کند که خودروی بوگاتی شما تحت تنظیم قطعات کارخانه باقی می‌ماند و تا کیلومترها بهترین عملکرد را دارد.

 

بوگاتی تیونینگ

ما یک رویکرد سفارشی برای تیونینگ در نظر گرفته‌ایم و به دارندگان بوگاتی اجازه می‌دهیم عملکرد چشمگیر خودروهای خود را بیشتر افزایش دهند. تیم ما می‌تواند یک واحد کنترل موتور بوگاتی (ECU) را برای به حداکثر رساندن قدرت موتور یا بهبود عملکرد مسابقه طراحی کند و به بهترین نتایج ممکن در مشخصات اولیه دست یابد. پیشرفت‌های مکانیکی نیز موجود است و متناسب با نیاز شما طراحی می‌شود. خدمات تیونینگ ما عبارت‌اند از:

  • پیشرفت‌های مکانیکی

 

تعمیر مشکلات سیستم الکترونیکی بوگاتی

اگر مشکلات الکتریکی را با بوگاتی خود تجربه کرده‌اید و متوجه شدید که وسیله نقلیه شما روشن نمی‌شود یا در مکانی صعب‌العبور گیرکرده است، ما می‌توانیم به بازگشت آن به جاده کمک کنیم. ما به‌عنوان متخصصان کاملاً بیمه‌شده که دستگاه‌های پیچیده این وسایل نقلیه را می‌شناسیم، می‌توانیم با خیال راحت به آن دسترسی داشته باشیم و در صورت نیاز، مطمئن شویم که بوگاتی شما بدون آسیب به حرکت درمی‌آید.

ما معتقدیم که تجهیزات فنی بیشتری نسبت به بسیاری از تعمیرگاه‌ها در ایران ارائه می‌کنیم، و همچنین دسترسی به قطعات با بهترین کیفیت و به‌روزترین برنامه‌های خدمات راداریم. همچنین می‌توانیم دفترچه خدمات شمارا با مهر خدمات تائید کنیم. ما 12 ماه تضمین برای کلیه قطعات و کار ارائه می‌دهیم.

 

تعمیر بوگاتی در تعمیرگاه خودروهای آلمانی

وقتی صحبت از خودروهای بوگاتی به میان می‌آید، پیچیدگی فناوری و قطعات مربوط به تولید دو تا از سریع‌ترین خودروهای جاده‌ای در تمام دوران به این معنی است که برای کار موفقیت‌آمیز روی آن‌ها به سطح خاصی از تخصص نیاز است. در تعمیرگاه خودروهای آلمانی واقع در عظیمیه کرج، ما روی انواع خودروهای آلمانی کارکرده‌ایم و دانش ما در مورد این وسایل نقلیه در طول سال‌ها افزایش‌یافته است و ما را به تیمی عالی برای کار روی بوگاتی شما با توجه دقیق به جزئیات تبدیل کرده است.

 

سرویس و تعمیرات بوگاتی

تیم ما با دستگاه‌های مکانیکی و الکتریکی پیچیده بوگاتی آشنایی دارد و می‌تواند به‌درستی این خودروها را با استانداردهای بالا سرویس و نگهداری کند. ما روی ابزارهای اصلی کارخانه بوگاتی و تجهیزات عیب‌یابی سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و اطمینان حاصل می‌کنیم که به تمام امکانات موردنیاز برای انجام موفقیت‌آمیز تعمیرات پیچیده دسترسی داریم. خدمات و تعمیرات ما شامل:

تعمیر بدنه تعمیر دیسک ترمز و

بازسازی چرخ آلیاژی

تعویض کلاچ

تهویه مطبوع گاز مجدد

شارژ مجدد

خدمات بدنه خودرو بوگاتی ما عبارت‌اند از:

تعمیرات بدنه خودرو

تعمیرات هوشمند

حفاظت از رنگ

حمل‌ونقل وسیله نقلیه

ما فقط از قطعات و مواد اصلی بوگاتی استفاده می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که هر تعمیری با بالاترین استاندارد عالی انجام می‌شود.هدف ما تعمیر و حفظ سلامت خودروی شماست.

——————————————-

راه های ارتباطی با تعمیرگاه تخصصی خودروهای آلمانی

موبایل: ۰۹۱۲۵۶۳۶۸۶۰

اینستاگرام: germany_service_center@

کانال آپارات

کانال یوتوب 

——————————————-

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *